loading...
SW 2 MusiC ♫♪♫♪♪ دانلود آهنگ
آخرین ارسال های انجمن
Shah!N Partak بازدید : 6433 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)
آهنگ درخواستی ، دانلود آهنگ فوق العاده زیبای امین رستمی به نام آی تو با کیفیت عالی
به همراه متن ترانه

دانلود آهنگ امین رستمی به نام آی تو ، متن ترانه نام آی تو ، عکس های امین رستمی

دانلود آهنگ آی تو (Ay To)

----------------------

امین رستمی ، متولد ششم شهریور ۱۳۵۹ ماه فارق التحصیل زیست شناسی گرایش بیو شیمی دانشگاه آزاد اسلامی وی از سال 78 شروع به ساختن و اجرای اولین قطعات خود کرد و به کسب تجربه در ضمینه ی تولید و هم زمان مهندسی صدا پرداخت 1387 اولین آلبوم رسمی امین رستمی به نام یاد چشمات در سال توسط شرکت آوای نکیسا وارد بازار شد دومین حضور امین رستمی در آلبومهای مجاز با آلبوم گروهی هشت بود که بصورت گروهی و با حضور دیگر خوانندگانی چون رضا صادقی محسن چاوشی حامی و غیره روانه ی بازار شد در این آلبوم نام قطعه اجرا شده توسط امین رستمی دلم گرفته بود دومین آلبوم رسمی امین رستمی شش نام دارد که به تازگی منتشر شده .


متن ترانه آی تو

میگی منو نمیخوای بهم نگاه میکنی
میری دلم میگیره تو گناه میکنی
کی دل من میتونه دستاتو رو بگیره
زندگیش تو باشی واسه تو بمیره

آی تو دلیل بودنم آی تو آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ات شدم آی تو آی تو که دلم میره برات
تند میشه نبضم تو رو که می بینم میره دلم روی نگات
آی تو

من با تو حالم خوبه و آرومم با تو قلبم می کوبه و آرومم
بیا صدا قلبمو گوش کن
ای کاش توی دل من بودی میدیدی صدا دل منو میشنیدی
بیا صدا قلبمو گوش کن

آی تو دلیل بودنم آی تو آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ات شدم آی تو آی تو که دلم میره برات
تند میشه نبضم تو رو که می بینم میره دلم روی نگات
آی تو

 

 

 

بیوگرافی امین رستمی ، بیوگرافی ، امین رستمی ، اطلاعات درباره امین رستمی ، زندگینامه امین رستمی ، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود آهنگ های جدید ، دانلود آلبوم جدید امین رستمی ، دانلود آلبوم شش ، دانلود آلبوم شش از امین رستمی ، دانلود آلبوم امین رستمی به نام شش ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، آهنگ ، آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید امین رستمی ، دانلود آهنگ امین رستمی ، دانلود آهنگهای امین رستمی ، دانلود آهنگ های امین رستمی ، دانلود آهنگ امین رستمی به نام آی تو ، دانلود آهنگ امین رستمی با نام آی تو ، دانلود آهنگ امین رستمی بنام آی تو ، دانلود آهنگ امین رستمی آی تو ، آهنگ امین رستمی آی تو ، دانلود آهنگ آی تو امین رستمی ، دانلود آهنگ آی تو ،

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بروزترینها دانلود البوم،دانلود البوم،دانلود البوم جدید،دانلود آلبوم جدید،دانلود ،دانلود اهنگ،دانلود آهنگ،دانلود اهنگ جدید،دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک،دانلود موزیک جدید،اهنگ جدید،آهنگ جدید،دانلود،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،خربد،خرید پستی،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 1,955
  • بازدید سال : 18,864
  • بازدید کلی : 985,490
  • کدهای اختصاصی

    خرید ویندوز 8 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید آفیس 2013 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید بازی PES 2014

    بازی pes 2014
    4900 تومان اورجینال
    iconicon