loading...
SW 2 MusiC ♫♪♫♪♪ دانلود آهنگ
آخرین ارسال های انجمن
Shah!N Partak بازدید : 1386 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی میثم ابراهیمی به نام فوق العاده با کیفیت عالی ، ترانه آهنگ و تنظیم: علیرضا طلسچی , ترومپت: امید حاجیلی , میکس: آرش پاکزاد

به همراه متن ترانه فوق العاده

دانلود اهنگ جدیدفوق العاده میثم ابراهیمی به نام فوق العاده

برای دانلود آهنگ میثم ابراهیمی کلیک نمایید


 

 

 

 

 

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی فوق العاده

حس قشنگی داری توی حرفات
صدات مثل خودت به دل میشینه
وقتی کنارتم یه حسی دارم
فکر کنم حس عاشقی همینه
هی گم و گورم نکن از کنارت
وقتی که روزام بگذره به یادت
دست خودم نیست که تو آرزومی
وقتی دلم میبینتت میخوادت
وقتی میخندی فوق العاده میشی
حس میکنم دلم یه جایی گیره
این اولین باره که عاشق شدم
حسی که دارم به تو بینظیره
وقتی دلت یه دنیا غصه داره
وقتی که غم گریت و در میاره
گلم تو قلبت اینو مطمئن باش
هیچکسی قدر من دوست نداره
هی گم و گورم نکن از کنارت
وقتی میتونم عاشقت بمونم
عاشق اینم که برام بخندی
وقتی میخندی من برات دیوونم
وقتی میخندی فوق العاده میشی
حس میکنم دلم یه جایی گیره
این اولین باره که عاشق شدم
حسی که دارم به تو بینظیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بروزترینها دانلود البوم،دانلود البوم،دانلود البوم جدید،دانلود آلبوم جدید،دانلود ،دانلود اهنگ،دانلود آهنگ،دانلود اهنگ جدید،دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک،دانلود موزیک جدید،اهنگ جدید،آهنگ جدید،دانلود،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،خربد،خرید پستی،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 488
  • بازدید ماه : 1,998
  • بازدید سال : 18,907
  • بازدید کلی : 985,533
  • کدهای اختصاصی

    خرید ویندوز 8 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید آفیس 2013 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید بازی PES 2014

    بازی pes 2014
    4900 تومان اورجینال
    iconicon