loading...
SW 2 MusiC ♫♪♫♪♪ دانلود آهنگ
آخرین ارسال های انجمن
Shah!N Partak بازدید : 632 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای محسن یاحقی به نام بگو آره
ترانه سرا و آهنگساز: محسن یاحقی – تنظیم ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحیش
به همراه متن ترانه
دانلود این آهنگ را به شما پیشنهاد میکنیم

عکسهایی محسن یاحقی،دانلود آهنگ محسن یاحقی به نام بگو آره،دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی

 

دانلود آهنگ محسن یاحقی بگو آره   لینک 1

دانلود آهنگ محسن یاحقی بگو آره   لینک 2


ــــــــــــــــــ متن آهنگ بگو آره از محسن یاحقی ــــــــــــــــــ


اسمو صدا کن برات بمیرم
از کنارت هیچوقت هیچ جا نمیرم
تا نگام میکنی از نگات میفهمم
که چقدر دوست داری دستاتو بگیرم
دستاتو میگیرم و پیشت میمونم
تو دوسم داری منم برات دیوونه ام
دوست دارم بشنوم از لبات دوباره
اون صدایی که به عشقم بگه آره

آره آره آره
یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره
یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره

یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره

با تو دنیای من آرامش میگیره
تو که هستی از تنم خستگی میره
میزاری دستای گرمتو تو دستم
تمام خوشبختیمو مدیون تو هستم
تا نگام میکنی از نگات میفهمم
که چقدر دوست داری دستاتو بگیرم
دستاتو میگیرم و پیشت میمونم
تو دوسم داری منم برات دیوونه ام
دوست دارم بشنوم از لبات دوباره
اون صدایی که به عشقم بگه آره

آره آره آره
یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره
یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره

یالا یالا بگو آره
کی مثل من عاشقته دوست داره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بروزترینها دانلود البوم،دانلود البوم،دانلود البوم جدید،دانلود آلبوم جدید،دانلود ،دانلود اهنگ،دانلود آهنگ،دانلود اهنگ جدید،دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک،دانلود موزیک جدید،اهنگ جدید،آهنگ جدید،دانلود،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،خربد،خرید پستی،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,775
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 17,992
  • بازدید کلی : 984,618
  • کدهای اختصاصی

    خرید ویندوز 8 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید آفیس 2013 اورجینال

    4500 تومان اورجینال

    icon icon

    -----------------

    خرید بازی PES 2014

    بازی pes 2014
    4900 تومان اورجینال
    iconicon